Lenco L-78 USB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenco L-78 USB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

aschrik 11-01-2010
Geschreven voor: Lenco L-78 USB

Veel last van zogenaamd jengelen (variabele snelheid) bij afspelen 45 toeren en 33 toeren platen. Heb een nieuwe aandrijfsnaar gekocht maar probleem niet opgelost.
Lenco staat voor zover ik weet goed aangeschreven maar mijn ervaring met deze platenspeler is niet goed. Ik heb deze platenspeler ca 1 1/2 jaar.

Spike1 26-09-2009
Geschreven voor: Lenco L-78 USB

Reeds enkele maanden in bezit, in eerste instantie dacht ik dat het aan enkele platen ligt, tja sommige al decenia oud, maar nee de aansturing van de draaitafel wisselt sterk van snelheid en ieder plaat jengelt en is niet aan te horen, een compleet drama, weggegooit geld!!!

beschermer 22-10-2008
Geschreven voor: Lenco L-78 USB

net vandaag binnen. Ik las gisteren wel opmerking over snelheid op deze site, maar relativeerde dat. Helaas het klopt !! bij mij draait hij te snel, en wat vervelend is...Lenco weet niet eens of het bijregelbaar is ze vermoeden van niet en kunnen de technische dienst niet bellen !!! Erg demotiverend zo een importeur . koste me 10 euro aan helpdeskkosten . Slik....De brom die uit de speakers komt werd minder toen ik verder dan 1,20m van de versterker ging. Zelfs de tuner!! trafo(vincent st2 veroorzaakte brom )slecht afgeschermd dus. Speelt via pc (usb) mischien geen rol.
kortom terug ermee, maar voor pop plaatjes van niet zo kritiche klant een prima ding.

diamonds 19-03-2014

zelfde probleem, draait te snel. niet om aan te horen. en wat denkt de importeur/fabrikant eraan te kunnen doen ??

Henk24131 23-07-2008
Geschreven voor: Lenco L-78 USB

Helaas kan ik deze platenspeler niet aanraden. Zowel het oorspronkelijk gekochte exemplaar als het omgeruilde exemplaar draaiden niet genoeg toeren, wat resulteert in vervormd geluid. Tenzij u graag muziek luistert die op 90% van de snelheid is zou ik verder kijken voor een platenspeler van een ander merk.